Produk Baru

Keli KFA menawarkan:
1. Ikan keli segar yang siap disiang
2. Ikan keli salai dengan harga yang sangat berpatutan
3. Hidangan ikan keli siap dimasak untuk anda nikmati-minima tempahan diambil adalah untuk 30 pax.
Tempahan boleh diambil di tapak peliharaan dan penghantaran di luar kawasan Seremban boleh dibincangkan.

Tapak Peliharaan Ikan Keli KFA


April 24, 2009

Satu Permulaan


Setelah bekerja lebih 20 tahun di dalam industri pembuatan atap, Abanglong mengambil keputusan untuk berhenti makan gaji dan memulakan perniagaan sendiri. Pada bulan Julai 2008, rasmilah Abanglong bergelar 'tokeh ikan keli' dengan modal yang sangat minima, Abanglong berdikit-dikit dengan membeli tong air untuk menternak anak-anak ikan keli yang dibeli dari pembekal.
Permulaannya agak pahit apabila anak ikan yang dibeli lebih banyak mati dari yang berjaya survive hingga dewasa, namun itu tidak melemahkan semangat Abanglong. Ilmu yang diperolehi dari pengusaha ikan keli yang lain selain melayari internet digabung jalinkan untuk memantapkan hasil yang diperolehi.
Kini, Abanglong masih lagi dalam proses mencari lebih ramai pemborong/peruncit yang berminat untuk dibekalkan ikan keli yang terjamin kebersihannya dan rasa yang lebih enak serta tidak hanyir dan sangat minimal kandungan lemaknya. Sekiranya anda ingin menjadi pemborong/peruncit ataupun hanya ingin menjadikan ikan keli KFA sebagai hidangan untuk keluarga, silalah hubungi Abanglong/Kaklong di talian -0196540690/0196520690. Anda pasti tidak menyesal..insyaAllah. :)

No comments:

Post a Comment